SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

wtorek, kwietnia 26, 2005

Reklama ktora dziala

W USA znane jest powiedzenie "polowa pieniedzy ktora wydaje na reklame nie przynosi zadnych rezultatow, tylko niestety nie mam pojecia ktora polowa". Niestety, nie jest az tak dobrze. Niestety, o wiele wiele wiecej niz polowa pieniedzy wydawanych na reklame nie dziala - bo niestety ci ktorzy wydaja te pieniadze nie mierza rezultatow wiec na ogol w ogole nie wiedza co dziala a co nie dziala... To wlasnie powoduje, ze ludzie sie reklamy prasowej boja i czesto mowia ze w ogole nie zdaje ona rezultatow.

Tymczasem reklama prasowa moze byc ogromnie oplacalna jesli sie ja odpowiednio zaplanuje, umiesci w odpowiednich mediach i przetestuje sprawdzajac na biezaco rezultaty. No i przede wszystkim kiedy ta reklama przyciaga uwage naszych najbardziej pozadanych odbiorcow.

W tym tygodniu bede pisac sporo na temat tworzenia prostego ogloszenia prasowego do wykorzystania przy reklamie tego specialnego raportu, o ktorym byla mowa wczesniej. Bede na biezaco dodawac do tego jednago zapisu, wiec szukaj dalszego ciagu pod tym samym naglowkiem.

Oto przyklad ogloszenia prasowego, ktore dziala - jeszcz to mozna bardzo usprawnic, ale to jest calkiem dobry poczatek:
Uwaga Wlasciciele Firm w Okolicach Zamoscia
Wlascicieli firm przymierzajacych sie do zakupu nieruchomosci zainteresuje niewatpliwie specjalny raport zatutylowany Siedem Najwazniejszych Pytan, na Które Trzeba Znac Odpowiedz Przed Zakupem Nieruchomosci w Rejonie Zamojskim, ktory zostal ostatnio opublikowany w odpowiedzi na liczne prosby zainteresowanych. Znajomosc tych waznych pytan, o ktorych niewiele osob zdaje sobie sprawe, moze zaoszczedzic wiele czasu, i zapobiec powaznym stratom finansowym, nie mowiac juz dodatkowym o stresie, ktory kazdy wlasciciel firmy moze uniknac wlasciwie przygotowujac sie do zawarcia transakcji o zakup tej najdrozszej rzeczy jaka sie w zyciu kupuje.

Zeby zamowic ten specjalny report, ktory oferowany jest bezplatnie przez firme Wypych, bez zadnych dodatkowych zobowiazan, zadzwon na numer xxxxxx -xxxx 24 godziny na dobe.

Ten raport Basi, uczestniczki turnieju, liczy wlasciwie tylko trzy "Najwazniejsze Pytania" - ale trzy pytania to tutaj o wiele za malo. Trzeba przynajmniej siedem. Bo bez pomocy zadnego specjalnego raportu kazdy kto sie przymierza do kupna nieruchomosci, zadaje sobie JUZ z pewnoscia wiele waznych pytan, z reguly wiecej niz trzy. Raport oferujacy trzy pytania nie powoduje tu zadnego niepokoju - a chodzi wlasnie o to by go wzbdudzic (byle nie za duzo, przez przeginania). Kiedy widzimy "siedem pytan" (albo lepiej: dwanascie, albo nawet pietnascie!), zaczynamy sie juz troche obawiac, ze byc moze jest jakies wazne pytanie, ktore przeoczylismy, a ktore trzeba sobie zadac. Chodzi tutaj wlasnie o sprowokowanie takiego emocjonalnego odzewu "ja to musze wiedziec". Kiedy to idzie w parze z oferta ktora nic nie kosztuje, jest to dla tych najbardziej zainteresowanych, najlepiej kwalifikowanych, potencjalnych klientow po prostu okazja nie do odrzucenia. Nie moga sie powstrzymac zeby np. chwycic za sluchawke i zadzwonic. A o to wlasnie chodzi.

oiag dalszy nastapi...