SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

niedziela, maja 01, 2005

Polskie Przyklady

Mamy juz polskie przyklady calkiem dobrych reklam prasowych nadeslanych przez uczestnikow turnieju - kochani, to jest naprawde swietny poczatek. Oczywiscie teraz trzeba to troche dopracowac i przetestowac, np. rozne warianty naglowkow, rozne tytuly publikacji itp. nie mowiac o tym, ze trzeba probowac w roznych czasopismach... Napisze wiecej na ten temat, ale poki co.... TAK wlasmie trzymac!











1 Komentarze:

At maja 02, 2005, Anonymous Anonimowy napisal...

Pozwoliłem sobie zasymulować umieszczenie reklamy w aktualnym Business Week'u. Mam nadzieję, że autor artykułu i wydawca nie będą mieli nic przeciwko temu, że dla celów szkoleniowych trochę ich promuję ... Chciałbym natomiast pokazać, w jaki sposób starałem się upodobnić reklamę do wyglądu całej strony - kolorystyka, fonty, układ kolumn. Poza tym w tekście jakby nie ma znaku promocji firmy - tylko zachęta do przeczytania raportu. Pozostaje tylko pytanie, do jakiego stopnia dział reklamy u wydawcy zgodzi się unikać skojarzenia z reklamą czy promocyjnym tekstem . No chyba że wyślę to jako informację prasową ...

 

Prześlij komentarz

<< Strona Glowna Blogu