Seria dzialan marketingowych
Seryjne podejscie do marketingu jest dla wielu wlascicieli form najwiekszym odkryciem. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych strategii, szczegolnie w polaczeniu z nieograniczonymi mozliwosciami wykorzystania tutaj poczty elektronicznej.
Nie myslcie tylko, ze mam tutaj na mysli SPAM - ciagle atakowanie potencjalnych klientow emailami, ktorych nikt nie zamawia i nikt nie chce czytac. Nie, nie, nie. Chodzi mi tutaj o wypracowanie dluzszej kampanii tak, zeby wykorzystac ciagly sposob komunikowania sie z osobami, ktore sa zainteresowane tym co oferujesz i udzielily ci zgody na przysylanie im korespondencji elektronicznej. Poslugujac sie z gory opracowana seria mozesz z pelna troskliwoscia zadbac o to, zeby twoj potencjalny klient dowiedzial sie o tym, co powinien wiedziec zanim podejmie decyzje. Kazdy element takiej serii - nie tylko email, ale takze broszura, reklama w prasie, strona internetowa, list, pocztowka itp. - oferuje dodatkowe informacje oraz mozliwosc natychmiastowego zamowienia danego produktu albu uslugi.
Niewiele osob zdaje sobie sprawe z tego, ze w dzisiejszym swiecie jednorazowe ogloszenie, albo jednorazowe wyslanie listu z chocby nie wiem jak atrakcyjna oferta jest wlasciwie wyrzucaniem pieniedzy w bloto. W tym nowym swiecie przeladowanym wszelkiego typu informacja i reklama wrecz konieczne jest stworzenie calej serii dzialan marketingowych i konsekwentne oddzialywanie taka seria na wybrana grupe docelowa. Dopiero wtedy mozna sie skutecznie przedostac z informacja do swiadomosci potencjalnego klienta.
Poslugujac sie taka pieczolowicie przygotowana seria masz mozliwosc konsekwentnie zaprezentowac przekonujace dowody na to, ze to co sprzedajesz moze stanowic najlepsze rozwiazanie danego problemu, ktory nurtuje potencjalnego klienta. Poniewaz szybko staje sie ewidentne, ze robisz wszystko co w twojej mocy, zeby jemu/jej pomoc w podjeciu decyzji, zaczyna ci coraz bardziej ufac. Nawet jest ci wdzieczny za to, ze poswiecasz tyle czasu i uwagi, zeby w pelni odpowiedziec na mozliwie wszystkie nurtujace go pytania. W wyniku zapoznawania sie z trescia poszczegolnych wiadomosci, klient sam dochodzi do wniosku, ze kupienie od ciebie jest dla niego jedynym logicznym wyjsciem.
0 Komentarze:
Prześlij komentarz
<< Strona Glowna Blogu