Poparcie uznanych i slawnych
Wiekszosc ludzi sadzi, ze trzeba byloby wydac fure pieniedzy, zeby uzyskac poparcie kogos kto jest znana i uznana za eksperta osobistoscia. Niekoniecznie. To przeciez nie musi byc slynna gwiazda filmowa albo laureat nagrody Nobla. Zaleznie od zakresu dzialalnosci firmy, moze to byc ktos znany tylko w twoim miescie, albo chocby nawet w twoim srodowisku zawodowym, choc im szerzej ta osoba jest znana tym lepiej.
Nawet jesli faktycznie kosztuje to sporo, jest to jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Warto wiec sie zastanowic w jaki sposob mozesz wykorzystac w swojej firmie te strategie. Jesli tylko jest to mozliwe, postaraj sie o tego rodzaju poparcie. A jesli juz ci sie to uda, zrob wszystko co mozesz, zeby zintegrowac wizerunek i polecenie tej osoby ze swoim systemem dzialania firmy!
0 Komentarze:
Prześlij komentarz
<< Strona Glowna Blogu