SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

piątek, września 16, 2005

Poparcie uznanych i slawnych

Wiekszosc ludzi sadzi, ze trzeba byloby wydac fure pieniedzy, zeby uzyskac poparcie kogos kto jest znana i uznana za eksperta osobistoscia. Niekoniecznie. To przeciez nie musi byc slynna gwiazda filmowa albo laureat nagrody Nobla. Zaleznie od zakresu dzialalnosci firmy, moze to byc ktos znany tylko w twoim miescie, albo chocby nawet w twoim srodowisku zawodowym, choc im szerzej ta osoba jest znana tym lepiej.

Nawet jesli faktycznie kosztuje to sporo, jest to jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Warto wiec sie zastanowic w jaki sposob mozesz wykorzystac w swojej firmie te strategie. Jesli tylko jest to mozliwe, postaraj sie o tego rodzaju poparcie. A jesli juz ci sie to uda, zrob wszystko co mozesz, zeby zintegrowac wizerunek i polecenie tej osoby ze swoim systemem dzialania firmy!