SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

piątek, lutego 17, 2006

Co jest najwazniejsze dla twojego klienta?

Ciag dalszy rzadko stosowanych metod oszczedzania czasu...

9. Pamietaj o tym co jest najwazniejsze dla twojego klienta
Z pozoru to nie ma nic wspolnego z oszczedzaniem czasu. Kiedy sie jednak przyjrzysz z bliska temu co robisz, okaze sie zapewne ze spedzasz sporo czasu na rzeczy, ktore nie owocuja czyms co jest naprawde wazne dla klienta. Ludzie czasami dopracowuja pieczolowicie przerozne szczegoly starajac sie zrobic dobre wrazenie na odbiorcach, nie zdajac sobie sprawy z tego co dla odbiorcy jest naprawde wazne. Nie daj sie zwariowac - koncentruj sie na tym, co ma najwyzsza wartosc w oczach klienta. Oczywiscie to oznacza, ze trzeba znac klienta....