SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

niedziela, marca 26, 2006

Jak sprzedawac wiecej

Powiedz Wando, jak mozna zwiekszyc sprzedac? Czy istnieje jakas magiczna czynnnosc aby sprzedac wiecej i zatrzymac klientow przy sobie???

Dobre pytanie - niestety nie ma jednej magicznej czynnosci. Jest jednak magiczne nastawienie. I jest magiczny kompleks czynnosci. W ogromnym skrocie wyglada to tak:
1. Skoncentruj sie na specyficznej grupie klientow (nigdy nie probuj sie starac o wszystkich)
2. Dowiedz sie co ci potencjalni klienci naprawde chca
3. Stworz produkt albo usluge, ktora jest dokladnie tym czego klient naprawde chce, a nie moze latwo dostac gdzie indziej
4. Zaoferuj to klientowi na sprzedaz - nie sprzedaj sie tanio
5. Nie poprzestaj na jednej transakcji - dalej szukaj potrzeb klientow i w dalszym ciagu te potrzeby zadowalaj
Pamietaj, ze sa tylko trzy sposoby na to by zwiekszyc sprzedaz:
1. zdobyc wiecej klientow
2. postarac sie zeby ci, ktorzy juz kupuja kupowali czesciej
3. Postarac sie, zeby ci ktorzy juz kupuja kupowali drozsze produkty/uslugi
Zdobywanie nowych klientow jest najtrudniejsza i najdrozsza propozycja - utrzymywanie tych, ktorzy raz juz od ciebie kupili jest o wiele tansze i latwiejsze. Kluczem do sukcesu jest wiec swego rodzaju obsesja na punkcie klienta ktorego juz masz. Traktuj klienta jak partnera na cale zycie - nie na jedna transakcje.

Zamiast sie stale koncentrowac na szukaniu nowych klientow, stale wyszukuj jakie dodatkowe niezaspokojone potrzeby maja ci kloenci, ktorych juz zdobyles. I stale zaspokajaj te potrzeby coraz to nowymi i jak najbardziej wartosciowymi rozwiazaniami. Im czesciej znajdziesz takie rozwiazania, ktore zaspakajaja istotne potrzeby klientow, tym czesciej stworzysz swietna okazje do tego by sie znow z nimi skontaktowac i tym czesciej klient zechce cos od ciebie zakupic ponownie.

Koncentruj sie na najbardziej wartosciowych rozwiazaniach, bo za te najbardziej wartosciowe rozwiazania, ktore sam klienci najbardziej cenia, zechca oni takze najwiecej zaplacic. A im wiecej zechca zaplacic tym wyzsze moga byc twoje ceny.

Ot, prosty przepis na to jak sprzedawac wiecej i jak utrzymac klienta na cale zycie (bo klient nigdy nie przestanie miec potrzeb - zareczam!).

1 Komentarze:

At marca 27, 2006, Anonymous Anonimowy napisal...

Wspaniala, magiczna receptura!!!

 

Prześlij komentarz

<< Strona Glowna Blogu