SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

poniedziałek, maja 15, 2006

Co z tym fantem zrobic?

Z mojej codziennej poczty...
... Obecnie moim problemem jest niska sprzedaz przez internet, jest strona www ze sklepem internetowym i oleje nie sprzedaja sie tak jak bym chcial, co mozna z tym fantem zrobic? Jaka podjac strategie by zachecic odwiedzajacych do zakupow.
To typowy przyklad problemu z jakim sie borykaja poczatkujacy biznesmeni. Co z tym fantem zrobic? - Zacznij od podstaw. Od ... zdefiniowania problemu. Bo twoim problemem nie jest niska sprzedaz. Twoim problemem jest brak strategii - ba, wlasciwie brak dzialalnosci. Pytasz jak podjac strategie - nie mozez podjac strategii ktora jeszcze nie istnieje!

Na czym polega twoja dzialalnosc? To, ze masz produkt albo usluge i to ze masz nawet witryne/sklep gdzie to oferujesz, nie znaczy wcale ze masz BIZNES, ktory dziala. Dzialalnosc firmy polega na zaspakajaniu potrzeb klientow. Czy wiesz kto jest twoim klientem? Jakie twoj klient ma potrzeby? Czy wiesz jak dotrzec do klienta i jak zachecic go, zeby nie tylko kupil od ciebie raz, ale zeby wrocil i kupil od ciebie znowu? I zeby polecal cie innym.

Czy w ogole masz mu cos do zaoferowania, zeby stworzyc taka mozliwosc?

Jesli chcesz sprzedawac musisz stworzyc BIZNES. Inaczej jestes tylko sprzedawca bez biznesu! Zacznij wiec od zaplanowania swojej FIRMY. I od stworzenie *stragegii* marketingowej - od planu dzialalnosci.

Zeby sobie ulatwic to zadanie zapisz sie na moj mini-kurs planowania firmy - GRATIS!