SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

środa, maja 24, 2006

Twoj Najwiekszy Sprzymierzeniec

Ogromnym sprzymierzencem, byc moze najwiekszym sprzymierzencem, w rozwoju firmy jest twoj wlasny entuzjazm. Entuzjazm nie tylko motywuje ciebie do dzialania ale takze motywuje innych do tego by cie popierali. Twoj entuzjazm motywuje klientow, wspolpracownikow, partnerow.

Wlasnie twoj entuzjazm pomoze ci w rozwinieciu tej malej spolecznosci wokol siebie. Entuzjazm pomaga ci przyciagac do siebie ludzi gotowych do tego by z zaangazowaniem ci kibicowac w czasie twoje wedrowki do celu.

Czy jednak starasz sie o to by okazywac swoj entuzjazm? Ogromnie latwo w obliczu codziennych zmagan i ciaglego zaganiania zapomniec o entuzjazmie pokazujac na zewnatrz tylko troske, zwatpienie, czasem nawet desperacje. A to w niczym nie pomaga - wrecz przeciwnie.

Staraj sie wiec codziennie o to, by nie tylko entuzjazm podtrzymywac, ale zeby go okazywac na zewnatrz. Nie chodzi tutaj tylko o to by byc usmiechnietym - choc to tez jest ogromnie wazne. O wiele wazniejsze sa jednak te bardziej konkretne dzialania, ktore z powodzeniem demonstruja entuzjazm wlasciciela firmy:
- Przywiazuj uwage do tego, zeby byc na codzien osoba, z ktora twoi klienci lubia przebywac - nie tylko od ciebie kupowac, ale PRZEBYWAC z toba.

- Raz na jakis czas zadzwon do kazdego klienta pytajac czy maja jakies problemy, ktore im moglbys pomoc rozwiazac.

- Stale staraj sie wprowadzac innowacje. Ulepszaj nie tylko swoje uslugi i produkty, ale przede wszystkim swoj system obslugi klienta.

- Na biezaco informuj klientow o swoich przedsiewzieciach dotyczacych dzialalnosci firmy - szczegolnie o nowych ulepszeniach. Klient dobrze poinformowany jest bardziej zaangazowany. I KUPUJE czesciej!

- Informuj klientow o tym, co inni mowia o twoich uslugach i produktach. Jesli napisali o tobie w jakiejs gazecie, pochwal sie. Jesli otrzymales list, w ktorym cie ktos pochwalic - zacytuj.

- Zrob cos nieoczekiwanego dla swoich klientow - pamietaj, ze prawie wszyscy kochaja niespodzianki!

- Stworz specjalny Klub VIP albo po prostu Klub Klienta i zaoferuj tym, ktorzy juz od ciebie kupuja jakies specjalne produkty, ktorych nie oferujesz innym.
Komentarze mile widziane!