SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

sobota, czerwca 24, 2006

Mit #4 - Klient ma zawsze racje

Wiem, ze niektorych z was moze to ogromnie zdziwic, ze to wlasnie ja tak twierdze, bo stale podkreslam, jak wazna jest troska o klienta i dostowanie sie do jego potrzeb.

Ale to nie znaczy, ze klient ma zawsze razje. Nie zawsze. I czasami nawet trzeba im to powiedziec (choc na ogol lepiej zatrzymac to dla siebie). czasami klient tak bardzo nie ma racji, ze nawet trzeba mu powiedziec wprost, ze bedzie lepiej (i dla niego i dla ciebie) jesli przestanie byc twoim klientem. To ogromnie trudna decyzja, szczegolnie wtedy kiedy masz tylko kilku klientow i trzeba to zrobic bardzo taktownie, ale czasami jest to konieczne.
Masz uwage, ktora sie chcesz podzielic? Kliknij ponizej i napisz. Jak zwykle, pytania i komentarze mile widziane!

2 Komentarze:

At czerwca 28, 2006, Anonymous Anonimowy napisal...

Wando, mozesz podac jakis przyklad? Ja tez czuje, ze taka koniecznosc moze miec miejsce, ale jakos nic konkretnego nie przychodzi mi na mysl.

 
At czerwca 28, 2006, Anonymous Anonimowy napisal...

Wando, mozesz podac jakis przyklad? Ja tez czuje, ze taka koniecznosc moze miec miejsce, ale jakos nic konkretnego nie przychodzi mi na mysl.

 

Prześlij komentarz

<< Strona Glowna Blogu