SukcesTwojejFirmy.com

Na tych stronach czytasz tylko stare zapisy - ten blog zostal przeniesiony ostatnio na strony SukcesTwojejFirmy.com.

UWAGA! Ten blog zostal przeniesiony!
Kliknij tutaj i odwiedz nowy blog >>>

wtorek, października 24, 2006

Przyklad swietnej ulotki

Czesto pisze o tym jak wazne jest w biznesie wybranie konkretnej grupy docelowej. Kiedy probujesz adresowac reklame swoich uslug albo produktow do kazdego, w efekcie trafiasz do nikogo bo nikt nie zwraca uwagi na materialy adresowane do "wszystkich". Nawet jesli kazdy JEST istotnie twoim potencjalnym nabywca.

Zupelnie inaczej jest, kiedy wychodzimy z propozycja dopasowana do konkretnej grupy. Juz samo to, ze sie zwracamy bezposrednio do wybranych osob powoduje, ze ludzie w tej wlasnie grupie nas o wiele szybciej zauwazaja. Wszyscy jestesmy bardziej zainteresowani soba niz innymi, wiec oferty, w ktorych firmy zwracaja sie wlasnie do nas, o wiele bardziej do nas przemawiaja.

Doradzam zawsze, zeby tworzyc osobne reklamy dla roznych grup docelowych. Podczas mojej ostatniej wizyty w Polsce zetknelam sie jednak ze swietnym przykladem na to w jaki sposob mozna zaadresowac dwie rozne grupy docelowe poslugujac sie ta sama ulotka. Juz nie pamietam jak ta ulotka, wydrukowana na solidnym kredowym papierze, wpadla mi w rece, ale ciesze, ze ja zachowalam, zeby sie z wami nia podzielic.

Co w tej ulotce szczegolnego? Przede wszystkim to, ze adresuje konkretna grupe docelowa, a sao to juz jest ogromnie rzadkie - i ogromnie skuteczne. Podoba mi sie jednak tutaj ogromnie to, ze w tej jednej ulotce wroclawska szkola jezyka angielskiego ele.edu.pl zwraca sie jednoczesnie nie do jednej ale do dwoch grup docelowych - i to w bardzo skuteczny sposob. Bo ta ulotka ma dwie strony. Kliknij w ponizsze obrazki, i przestudiuj uwaznie obie strony tej ulotki/oferty:





Masz uwage, ktora sie chcesz podzielic? Kliknij ponizej i napisz. Jak zwykle, pytania i komentarze mile widziane!

1 Komentarze:

At października 28, 2006, Blogger Mirek Szmajda napisal...

Swietny przyklad! Zainspirowal mnie do tego, aby na najblisze targi, na ktorych sie wystawiamy, przygotowac kilka wersji ulotek uslug wydawniczych, skierowanych do roznych grup docelowych. Na przyklad: "Uslugi wydawnicze DLA BIOLOGOW".

 

Prześlij komentarz

<< Strona Glowna Blogu