Przyklad swietnej ulotki
Czesto pisze o tym jak wazne jest w biznesie wybranie konkretnej grupy docelowej. Kiedy probujesz adresowac reklame swoich uslug albo produktow do kazdego, w efekcie trafiasz do nikogo bo nikt nie zwraca uwagi na materialy adresowane do "wszystkich". Nawet jesli kazdy JEST istotnie twoim potencjalnym nabywca.
Zupelnie inaczej jest, kiedy wychodzimy z propozycja dopasowana do konkretnej grupy. Juz samo to, ze sie zwracamy bezposrednio do wybranych osob powoduje, ze ludzie w tej wlasnie grupie nas o wiele szybciej zauwazaja. Wszyscy jestesmy bardziej zainteresowani soba niz innymi, wiec oferty, w ktorych firmy zwracaja sie wlasnie do nas, o wiele bardziej do nas przemawiaja.
Doradzam zawsze, zeby tworzyc osobne reklamy dla roznych grup docelowych. Podczas mojej ostatniej wizyty w Polsce zetknelam sie jednak ze swietnym przykladem na to w jaki sposob mozna zaadresowac dwie rozne grupy docelowe poslugujac sie ta sama ulotka. Juz nie pamietam jak ta ulotka, wydrukowana na solidnym kredowym papierze, wpadla mi w rece, ale ciesze, ze ja zachowalam, zeby sie z wami nia podzielic.
Co w tej ulotce szczegolnego? Przede wszystkim to, ze adresuje konkretna grupe docelowa, a sao to juz jest ogromnie rzadkie - i ogromnie skuteczne. Podoba mi sie jednak tutaj ogromnie to, ze w tej jednej ulotce wroclawska szkola jezyka angielskiego ele.edu.pl zwraca sie jednoczesnie nie do jednej ale do dwoch grup docelowych - i to w bardzo skuteczny sposob. Bo ta ulotka ma dwie strony. Kliknij w ponizsze obrazki, i przestudiuj uwaznie obie strony tej ulotki/oferty:


Masz uwage, ktora sie chcesz podzielic? Kliknij ponizej i napisz. Jak zwykle, pytania i komentarze mile widziane!
1 Komentarze:
Swietny przyklad! Zainspirowal mnie do tego, aby na najblisze targi, na ktorych sie wystawiamy, przygotowac kilka wersji ulotek uslug wydawniczych, skierowanych do roznych grup docelowych. Na przyklad: "Uslugi wydawnicze DLA BIOLOGOW".
Prześlij komentarz
<< Strona Glowna Blogu