Co z tego wynika?
Jesli myslisz, ze twoi klienci sa zadowoleni z twoich uslug, bo wciaz od ciebie kupuja - mozesz sie grubo mylic. Nie znam polskich danych statystycznych, ale w Stanach, wedlug danych zebranych przez Biuro Konsumenta przy Bialym Domu:
- Przecietny biznes wie tylko o garstce niezadowolonych klientow -- tylko 4% z tych, ktorzy nie sa zadowoleni, zadaje sobie trud by sie oficjalnie poskarzyc. Wlasciciele firm nie wiedza o 96% *niezadowolonych* klientow.
- Na kazde zazalenie o ktorym sie slyszy, przypada dwadziescia szesc rozczarowanych klientow o ktorych sie nie wie. Szesciu z nich ma bardzo powazne zazalenia wobec firmy...
- Ci niezadowoleni klienci, ktorzy nie skladaja zazalen, dalej kupuja - i takze narzekaja. Jednak zamiast do przedstawicieli firmy, narzekaja do swoich znajomych.
- Z badan wynika, ze jest bardziej prawdopodobne, ze to wlasnie ci, ktorzy narzekaja wprost do wlascicieli, pozostana dluzej klientami niz ci, ktorzy tego nie robia!
Masz uwage, ktora sie chcesz podzielic? Kliknij ponizej i napisz. Jak zwykle, pytania i komentarze mile widziane!
0 Komentarze:
Prześlij komentarz
<< Strona Glowna Blogu