Nie rob z gwarancji sekretu!
Czesto mowie tutaj o tym jak wazne jest stworzenie unikalnosci rynkowej, zeby sie odroznic od konkurencji. Jedna z takich unikalnych rzeczy moze byc gwarancja, ktorej udzielasz swoim klientom.
Ale gwarancja da ci przewage tylko wtedy kiedy ja zaprezentujesz w odpowiedni sposob. Niestety tylko nieliczni prezentuja swoje gwarancje tak, zeby ,ozna bylo je latwo dostzrec. Wrecz przeciwnie - na ogol, nawet kiedy juz stworza naprawde unikalna gwarancje, jakos ukrywaja ja jak najwiekszy skarb zamiast wykorzystac ja w marketingu.
Nie rob z gwarancji sekretu! Wez przyklad z mojego ulubionego sklepu spozycznego Publix -ostatnio przy wyjsciu postawiono sporej wielkosci kolumne z calym tekstem gwarancji, ktora przypomina osobom wychodzacym ze sklepu, ze jesli z jakiegokolwiek powodu nie beda zadowoleni z zakupu, moga liczyc na calkowity zwrot gotowki. (Kliknij w obrazek, zeby zobaczyc powiekszenie).

Masz uwage, ktora sie chcesz podzielic? Kliknij ponizej i napisz. Jak zwykle, pytania i komentarze mile widziane!
0 Komentarze:
Prześlij komentarz
<< Strona Glowna Blogu